Helgen lite snabbt!

Eftersom det är tredje gången jag skriver det här nu blir det bara en sammanfattning.
I helgen har jag ätit två goda crepes med jordgubbar, bananer, nutella och vit choklad. Igår var det en tant som kom och skrek att någon "liten bitch" brytit hennes finger. Hon fick inte lite uppmärksamhet! Igår skulle jag och Amanda köpa biljetter till Washington Capitals - New York Rangers men det var alldeles för dyrt så vi ska nog gå på Capitals - Colorado Avalanche i februari istället. Hittade två klänningar på Urban Outfitters som jag ska köpa när jag känner mig rikare. På kvällen klippte jag mig och färgade håret och det gjrode Amanda också. Ska ladda upp bilder typ i morgon!

Idag har jag suttit på Starbucks, Così och Barnes & Noble och uppdaterat bloggen med mera. Nu ska jag hem och tvätta håret och se på en film. Jag höll förresten på att ramla av stolen nyss för att jag skulle kolla på något på Amandas dator. Inte bra.

Val och 3-månadersdag på tisdag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysig helg, tokig tant, fin frisyr... och bra att du o Amanda planerar saker som hockey i februari! Vi chattade väl när du satt på cafeét och uppdaterade?

Kram Mamma

2008-11-03 @ 10:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback