INTERNET!

Helt plötsligt när jag låg i min säng och tittade på Erin Brockovich loggades jag in på MSN. Internet har ju inte funkat i mitt rum på en månad och så helt plötsligt har det börjat fungera. Asnice ju!

Då kan jag börja berätta om när jag och Paula var i Georgetown. Vi gick bakom några som var grymt långsamma. Jag tyckte först att det lät som sydsvenska när de pratade så jag gick lite närmare för att lyssna. Men innan de hann säga något mer sa Paula att hon tyckte att de skulle flytta på sig. Då stannar en av dem och säger "Vi ska flytta på oss" på småländska. Haha! Var ju lite pinsamt för Paula!

Här kommer lite före och efter bilder på mitt hår också.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha det verkar ju vimla av svenskar i Washington! Kom ihåg böckerna jag tipsade om som Meg Cabot skrivit. Finns hemma på svenska nu...:

1. "Washington DC" och 2.(Forts)"Nu eller aldrig".

Du o Amanda kan ju köpa varsin o byta m varandra!

2008-11-03 @ 10:24:06
Postat av: Mamma

Glömde: Håret var ju jättefint! Åt det röda hållet... Tonade mitt hår rött inatt efter du o jag chattat! Kram från Rödluvan to Redhead.

2008-11-03 @ 10:25:21
Postat av: Paula

Tack för bilderna! ;) As nice jue :D

2008-11-03 @ 10:39:05
Postat av: Paps

…fint! Och vad snygg tröja du har.

/Dad

2008-11-03 @ 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback