Nice dag

Så gick ju hem till Emmanuelles kompis. Mamma, Emmanuelle med E på slutet är ett tjejnamn ;). Hon var ju som sagt från Brasilien och hade en pojke på 2,5 och en flicka på 1 år. Tjejen som bodde där hette Johanna och var från Lidingö. Det var ju jätteroligt! Hon bor bara ett par minuter från mig så vi kommer kunna ses jättemycket. Hon tar hand om en liten 2,5-åring som heter Ziggy och kommer från Mongoliet. Jättegullig var han. Det var också en norsk tjej där som hette Marita. Hon hade en snart 2-årig tjej. De höll på att fixa lunch när jag kom dit och så lekte alla barnen lite efter lunchen sedan gick Marita och Emmy hem så gick jag, Johanna och Lucy till Starbucks tills det var dags att hämta Holden.

Nu ska jag dra till gymmet, fast jag inte alls är taggad. Men jag måste!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skoj med Johanna! 2 min gångväg eller med metron?

2008-11-21 @ 08:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback