Onsdag

I måndags var det dags för mig och Amanda att ses igen. Vi gick till samma ställe som jag och Kullanan var på i helgen. Vi såg att det var Happy Hour så man fick de flesta förätterna för $5! Vi bestämde oss för att dela på tre olika. Två av de var ltie större än normalt, men perfekt att dela och den tredje var enorm! Det var ett berg av nachos! Efter det gick  i och tittade på skor och sedan hamnade vi på Barnes & Noble en liten stund innan vi åkte hem.

Igår skulle jag ju jobbat till halv 2 men när klockan var 10 i 2 hade Tina fortfarande inte kommit hem så jag ringde och kollade vart hon var. Tydligen hade hon glömt säga att jag skulle jobba till halv 3. Sedan skulle jag åka och träffa Amanda. Kom dit vid 4 och då var hon med tjejerna i Bethesda så jag satt och pratade med hennes värdpappa i typ en timme. Vet nästan mer om hennes familj än om min nu, haha. Men sedan kom Amanda i alla fall och vi åt pizza innan vi fick skjuts till Bethesda där vi köpte biljetter till Role Models. Innan filmen började satt vi en stund på Barnes & Noble igen. Filmen var i alla fall jätterolig. Ännu en film så ni borde se när den kommer till Sverige!

I dag har jag varit jättetrött, så har inte orkat så mycket. Men nu sitter i alla fall Lucy och jag på Starbucks. Eftersom de håller på att möblera om i rummet där internetgrejen är så har de kopplat ur den så internet funkar inte hemma. Om en timme ska vi hämta Holden så sitter här och njuter av det lugna en liten stund!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul med filmtips! Bethesda nämner de oxå i "Systrar i Jeans". Trevlig farsa... Idag är jag också jättetrött. Släpade mig till innebandyn, men det var skoj när jag väl var där. Imorgon åker jag kl: sju hemifrån ochjobbar, sen åker jag på engelskakurs direkt och är inte hemma förrän halvåtta på kvällen; slå det om du kan!

2008-11-12 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback