Torsdag 23/10

Fick ett Grattis på namnsdagen-brev av mamma. Det var också en bild på henne och en på Oscar, ett recept och mitt matkort från Rudbeck så jag kan få lite rabatter här. Perfekt! Nästan precis när jag slutat jobba ringde Paula. Hon hade äntligen landat och tagit sig till West Falls Church och skulle därifrån ta metron till mig. Jag blev så glad att jag gick till stationen en gång. Väntade i nästan en timme innan hon kom, bokstavligen, hoppandes genom spärren. Det blev ett väldigt glatt och högljutt återseende och alla runt om stod och skrattade åt oss. Vi stod kvar och pratade och väntade på Amanda och när Amanda kommit gick vi hem till mig så Paula fick lämna sina grejer. Jag fick också lite kläder och Marbou mjölkchoklad som mamma skickat med. Därefter gick vi till Union Station och tog metron till Chinatown. Vi åt middag och sedan tog vi en promenad till Vita Huset och Washington Monument och sedan gick jag och Paula hem till mig och Amanda tog metron.


Bänkarna på Union Station


Kommentarer
Postat av: Paula

Naaw!

2008-11-02 @ 20:15:04
Postat av: Mamma

Kalas! Både brev, Paula o mer grejer!!!

2008-11-02 @ 21:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback