Update

Har verkligen inte orkat skriva i helgen. Inte ens ett enda mejl. Men ska uppdatera lite om vad som hänt i alla fall.
Fredag: Madagascar 2 med Amanda. Så sjukt rolig film och det är så mycket roligare att gå på bio här i USA. Det var typ 90% vuxna i salongen och alla satt och asgarvade nästan hela tiden. Men i alla fall, gå och se den så fort den kommer till Sverige!!!
Lördag: Skulle varit med Amanda men hon blev sjuk så i stället var jag hemma hela förmiddagen och sedan gick jag till Union Station och tittade i lite affärer innan jag träffade Kullanan, en thailändsk tjej i min au pairgrupp. Vi åkte till Chinatown där vi mötte upp hennes kompis och gick till Captiol City för middag. Sedan gick vi till H&M där jag köpte ett par lila leggings. Sedan gick jag till Chinatown och åkte hem. Gick förbi Verizon Center så det var hur många som helst som skulle gå på Capitals-Rangers. Var lite deppigt att inte jag skulle det också.
Söndag: Igår gjorde jag i stort sett ingenting. Gick ut en liten stund till Eastern Market och köpte lunch (crepe!). Annars låg jag typ i min säng med min dator hela dagen. Tittade på Walk the line och Brokeback Mountain. Hade lite ont i huvudet så orkade inget annat.

Idag är Holden sjuk vilket betyder att jag har båda barnen hemma så jag. Just nu sover båda så det är skönt. Vad som är mindre skönt är att byuggarbetarna är här så Lucy sover i mitt rum så jag måste sitta i vardagsrummet och höra på allt oväsen.

Kommentarer
Postat av: Paula

Crepe! :D Skicka några hem också!

2008-11-10 @ 20:52:03
Postat av: Rebecca

Jag får mitt studentvisa om 5 dagar :D

2008-11-10 @ 22:30:36
Postat av: Mamma

Kul film på ferdan - och två bra filmer på söndan... Synd med matchen, men gott med crepe´! Kram mamma

2008-11-10 @ 23:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback