Valvaka

Glömde skriva att jag köpte ballerinakex också! Yummy!

Sitter nu och följer valet här på nätet. Det är sjukt mycket mer McCain än jag trodde och hoppades. Men som alla säger, alla outbildade röstar på honom för att de blir lurade av hans kampanjer. Tina sa att hon blir så irriterad på alla som tror att de kan något, hon vill inte ha ännu ett "dumb ass" (= Bush) som president. Jag förstår henne!

Ska i alla fall fortsätta kolla så länge jag orkar. Kanske kollar lite på Sverige-Portugal också. Och så ska jag ta en dusch och svara på lite mejl! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en bra familjekväll och att ni pratade politik. De måste ju tycka att du är insatt, fast du inte är Amerikansk medborgare, mer insatt än många amerikaner själva.

2008-11-05 @ 06:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback