Blä

Usch vilken tråkig vecka!
Måndag: Sjuk = hemma hela dagen och kvällen
Tisdag: Tvättdag + fortfarande lite sjuk = hemma hela dagen och kvällen
Onsdag: Laga sötpotatis för typ tre veckor + kvällsjobb = hemma hela dagen
Torsdag: Holden är magsjuk + veckomöte med Tina = hemma hela dagen och kvällen (kan inte ens gå ut på promenad för att få Lucy att sova ju!)
Fredag: Tvättdag igen = hemma hela dagen!

I helgen är jag bjuden till Williamsburg till Robs föräldrar och Amanda får följa med också om hon vill och kan. Det är långhelg eftersom det är Columbus Day på måndag. Om Amanda inte följer med stannar jag nog här så jag kan få gå ut och göra lite vad jag vill! Känner mig sjukt instängd här just nu!

Kommentarer
Postat av: Amanda

usch om amanda flyttar nu också så är det bara vi kvar. med på shopping snart igen? det gör mig alltid glad!

Postat av: alexandra

Helgdag? Ohlala. Är det en sådan helgdag som man är ledig från jobbet?

2008-10-09 @ 22:16:21
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: Amanda

Joo jag såg att du hade haft riktigt skumma jobbartider, tråkigt! Jag har inte alls haft en bra vecka om man tänker på humöret, har vart ledsen. Men det känns bättre nu! Klart som fan du ska klara det, om du drar så vet i fasen vad jag ska ta mig till? Jag jobbar tyvärr hela helgen .. Det suger ju iof. Men nästa helg har jag min hellediga helg :D:D:D

2008-10-10 @ 04:33:07
URL: http://segerson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Som Alfons Åbergs farmor sa till honom: "Man måste ha tråkigt för att det ska komma något roligt sen!"

Kämpa på alla Amandor! Ni har det så jäkla nice... Snällt av Tina & Rob att bjuda med Amanda!Även om hon inte följer med är deras tanke god...

Kramar i massor till er.

2008-10-11 @ 17:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback