Cheesecake Factory

Nu är jag mätt! Mötte upp Amanda i Clarendon och så gick vi till The Cheesecake Factory. I vanliga fall bruakr man få vänta nästan en halvtimme på bord men vi hade tur och fick ett direkt! Började med pasta, kyckling och soltorkade tomater med parmesan. Så sjukt gott! Sedan till efterrätt tog jag en Chocolate Mousse Cheesecake och Amanda tog en med lime. Både var riktigt goda! Har ju inte smakat någon annan men de här var så goda så att jag tror inte att det finns någon godare! Blev till att ta med både pastan och cheesecaken i en doggy bag. Första doggy bagen i USA!

I morgon blir det frukost ute någonstans med familjen, sedan åker ju de till Williamsburg och jag ska möta upp Amanda efter att hon varit och pratat med familjen i Chevy Chase. Hoppas det går bra!!

Sedan ska vi åka in till DC och hitta på något skoj och på söndag ska jag möta en dansk tjej, Marie-Louise, och vi ska till Madame Tussauds och Starbucks. Blir en nice helg det här!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmm,va gott med olika cheesecakes!!! Ha en kul helg, Amanda!Jag håler tummarna för Amanda B2 och att du & Marie-Louise "hittar varandra"...

Du är en tuff tjej, Amanda!!!

2008-10-11 @ 17:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback