Får man längta efter kyla?

Förlåt om jag verkar negativ men jag måste bara få klaga på en sak till! Kan det ta och bli höst här snart eller!? Är så sjukt trött på att alltid svettas när man kommer hem! Och så vill jag kunna använda min nya jacka, min nya mössa, mina nya vantar, och min sjal som jag tycker så mycket om. I fredags trodde jag att det skulle vara kallt så jag satte på mig min jacka alla tre gånger jag gick utanför dörren. På kvällen var det okej att använda den, även om det hade räckt med en tjocktröja.

Idag när jag hade hämtat Holden och var på väg hem vid 4 såg jag att det var 87 F, det är 30,5 C! Och det är i mitten av oktober. Känns helt sjukt att längta efter hösten, får man göra det?

Kommentarer
Postat av: Paps

Är det något fel om man går och längtar efter nästa sommar. Här är det tio grader, blåsigt och aldrig har väl tv-serierna känts bättre än just nu.

Juli, kom tillbaka. Allt är förlåtet.

2008-10-16 @ 00:01:43
Postat av: alexandra

MAN FÅR INTE LÄNGTA EFTER HÖSTEN. PUUUUUUUUUNKT!

Postat av: Kristin

Här är det inte mer än 56 F. Oftast ligger det runt 45-50. Så du är välkommen hit om du vill ha höst ^^

2008-10-16 @ 05:38:33
URL: http://kristinaxelsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag Äääälskar hösten när himlen är blå, det nyper i kinderna - men bara lite - och när de prasslande löven lyser som eld!

Kram...

2008-10-16 @ 06:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback