Nya kläder, igen

Tog sovmorgon i morse. Igen. Är alltid så sjukt trött på morgnarna och att jag vaknar av att Holden och Tina bråkar gör det inte roligare att gå upp så det bästa jag kan göra är att somna om och sedan gå upp när det är lugnt och tyst i huset. Idag skulle jag ju möta Amanda och Amanda i stan men det blev bara en Amanda. Först köpte jag en milkshake på Ben & Jerry's. Jag beställde en Chocolate Fudge Brownie-milkshake och fick en som smakade mint? Den smakade helt okej ändå. Träffade sedan Amanda vid metron och så åkte vi till Metro Center och gick till Barnes & Noble. Vi var där sjukt länge för att Amanda kunde inte bestämma vilken kalender hon skulle köpa. När hon bestämt sig gick vi till Così där det för min del blev en kycklingsoppa. Sedan ville Amanda köpa en jacka så vi gick till H&M och det slutade ju såklart med att jag inte kunde låta bli att prova en massa och jag kom därifrån med en svart kjol med blommor, ett par lila jeans eftersom jag ville ha något annorlunda och en blå klänning med vita stjärnor som jag ska ha på Independence day 4 juli. När jag kom hem blev det lite skypande och sedan middag med familjen och kusinen Amanda.

Nu funderar jag seriöst på om jag ska ta med mig datan till mitt rum och titta på en film och sedan sova. Det låter lockande!

Kommentarer
Postat av: Paps

LIla jeans! Jag ska nog lägga upp kina röda innan du kommer hem.

Kul idag: Alba på sitt förta kalas; våfflor hos Melina som fyllde 2. Lite kaos med sex barn i liten lägenhet, men våfflorna var goda.

Lycka till nästa vecka!



/Paps



2008-10-19 @ 23:59:58
Postat av: Mamma

Det låter jättecoolt med lila Jeans! Nu har Paula en på se med Jeans, tröja, klänning & två par leggings! Ett brev har jag också skickat på posten... Kanske fredag är det framme...

Alla på innebandyn hälsar så gott...

Kram mamma

2008-10-20 @ 08:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback