Madame Toussaud

Träffade Marie-Louise i Farragut North idag. Vi började på Starbucks med en Vanilla Latte (får prova den med sojamjölk nästa gång, pappa). Vi satt där rätt länge och pratade innan vi åkte till Madame Toussaud. Ascoolt var det! De har verkligen gjort allting så att det ser verkligt ut, vi stod och kollade på Samuel L Jacksons kind och det var hur verkligt som helst! Som vanligt orkar jag inte ladda upp bilder nu så de kommer antagligen i morgon!

På tal om i morgon. Det är ju Columbus Day och Tina sa att hon inte behövde jobba. Familjen är ju fortfarande kvar i Williamsburg och Rob sa innan de åkte att Tina och barnen skulle komma hem vid lunch, så idag smsade jag Tina och frågade om hon vill att jag skulle jobba när de kom hem för det hade de ju såklart inte sagt något om. Då visar det sig att de har planerat att komma hem på morgonen och att jag ska jobba hela dagen. Blä på det! Speciellt eftersom Holden inte har någon skola. Usch usch! Såklart kan hon inte säga när jag ska vara redo att jobba heller så där försvann den sovmorgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback