Chilldag

Idag har jag inte behövt jobba så mycket eftersom jag varit sjuk. Nu har jag bara lite ont i halsen så håller på att bli frisk! Jag gick upp och hjälpte till att göra frukost. Sedan kom Chris och Anthony och hämtade Reed och körde honom till pre school. Vi skulle testa om det gick bättre i fall någon annan lämnade honom och det gjorde det! Sedan passade jag Molly medans Amy var ute och sprang och var hos tandläkaren. Och det var inga problem, hon sov största delen av tiden och när hon sedan vaknade var hon på jättebra humör.

Sedan tittade jag lite på Systrar i jeans innan jag följde med Amy och hämtade Reed. Ska ju hämta honom i morgon så det känns ju bra att veta vart det ligger!

När vi kom hem gjorde jag lite lunch till mig själv, scrambled eggs med tomat och ost! Haha väldigt avancerat! Sedan tittade jag klart på Systrar i jeans och bara tagit det lugnt. Sjukt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback