Exhausted!

Herregud vad jag är glad att den här jobbdagen är över! Den började bra, för inget av barnen tjurade och de fick i sig frukost. Sedan kom Chrissy och hämtade Reed och körde honom till skolan och Grammy gick med Emma till skolbussen. Sedan lyckades jag få Molly att sova så jag fick lite tid för mig själv att plocka undan lite. Efter ungefär en timme vaknade Molly och var jätteledsen, antagligen väcktes hon och städerskorna och var rädd. Men jag lyckades lugna ner henne så hon var glad resten av förmiddagen. Vid 12-tiden somnade hon igen precis innan Grammy kom hem med Reed. Han hade legat ner hela dagen och hostat på pre school och var helt slut så han somnade nästan direkt. Då vaknade Molly efter bara en halvtimme men när jag gav henne lite juice så somnade hon igen och båda två sov i nästan två timmar. Helt underbart. Sedan hörde jag någon röst och gick upp och tittade då var det Molly som satt och pratade med sig själv. Och lite senare vaknade Reed. Inte riktigt lika glad som Molly, utan han var helt blöt och ville bada. Efter det skulle han få ta sin astmamedicin eftersom han hostat så mycket. Ungefär i samma veva som Emma kom hem började Reed klaga på att han hade ont i halsen så han fick en annan medicin också. Sedan tycker man ju att han borde mått bättre, men i stället blev det värre. Han kunde inte andas och bara skakade. Det var sjukt läskigt! Men Amy var som tur var på väg hem. Jag är så glad att Grammy var här idag eftersom Molly inte ville bli lämnad ensam på golvet och Reed behövde någon att krama hela tiden, plus att vi skulle få i väg Emma på piano. Nu måste jag vila! Funderar på att åka iväg någonstans och vila huvudet från allt detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback