Fotboll!

I morse när jag vaknade var det riktigt varmt. Säkert en av de varmaste dagarna sedan jag kom. Hann äta frukost och prata lite med Reed och Jim innan jag gick över tll Fishers. Vi skulle gå på fotboll! Colorado University mot University of San Francisco. Visserligen tjejfotboll men Jim gissade på att de var bland top 20 i USA. Och det kan stämma. De var grymt bra! Matchen slutade 4-1 men det hade kunnat bli massa fler mål. Det bästa under matchen var när två killar kom med varsin skylt så var det en tant som sa till en kille (antagligen som spelade amerikansk fotboll) att vi har i alla fall snyggare cheer leaders än er. Och det stämde också! Haha!



När jag kom hem hade Jim åkt i väg för att se CUs football match så jag skulle hjälpa Amy. Men hon behövde inte så mycket hjälp eftersom Grammy kom över och gjorde jättegod kyckling/pasta/grönsakssoppa. Sedan tog hon med sig Emma hem så jag och Amy hade bara Reed och Molly. Reed somnade snabbt eftersom han inte sovit middag så jag, Amy och Molly satt i källaren och tittade på Monster in law och åt glass. Det är hur bra som helst! Jim och jag har samma favoritglass så den finns ALLTID i frysen. Ben & Jerry's Chocolate fudge brownie! Mums!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken tur då! Med glassen altså...

2008-09-01 @ 07:36:58
Postat av: Mamma

Lycka, md ben o Jerry glass!

2008-09-01 @ 07:46:38
Postat av: johan

Amanda! Detta ÄR inte fotboll!! Man tar ju bollen med händerna!! Vägra kalla det ngt. annat än ööh......."American rugby whith sissyhelmets"......



Vänligen Johan Trappatoni

2008-09-01 @ 10:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback