Helg!

Jepp, en jobbdag kvar innan min första helg i DC! Tror en stor del av den kommer att få ägnas åt shopping! Har inte shoppat så mycket sedan jag kom så det är väl dags nu?

Idag på Union Station köpte jag tuggummi och en nyckelring som jag ska ta kort på i morgon så ni får se. Tuggummina är så amerikanska som de kan bli. Köpte en karta också som jag ska plugga så jag lär mig hitta i staden.

I morgon ska Amanda komma hit eftersom hon är ledig och på kvällen ska vi på bio! Vet inte vilken film det blir, det får hon bestämma eftersom jag inte hört talas om någon av filmerna som går. Men det blir nog bra! Så det är en heldag med Amanda jag har att se fram emot i morgon! Yey!

Kommentarer
Postat av: Julia - au pair i Apollo Beach, FL

Jag har på mig min Washington DC-tröja som jag köpte nära the Capitol (där vi bodde) 2006. :D Kul att höra att du verkar ha det bättre nu.



Tunnelbanesystemet är uuuunderbart i DC. Njut!

Postat av: Mamma

Amandornas helg - med shopping o bio, gu´va´sköj!!! unna er det... Kram mamma t Amanda B1.

2008-09-26 @ 16:12:00
Postat av: Amanda

och oj vilken dag vi hade :D

2008-09-27 @ 07:46:22
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback