Mums!

Så, efter denna riktigt jobbiga dag kände jag att jag behövde komma härifrån ett tag så jag bestämde mig för att åka till Walmart och köpa lite godis och äta på Subway. Så när jag gick i genom köket för att komma till garaget såg jag att någon hämtat in posten så jag kollade igenom den stora högen och hoppades att jag fått något brev. Och tänk att det hade jag! Sofie hade skickat ett vykort från London och där hade hon skrivit att hon varit massa på Starbuck's. Så jag bestämde mig för att svänga förbi Starbuck's på vägen hem för att köpa en Mocca Frappuccino. Och bara för att jag nu ska leva som en amerikan i ett år köpte jag det på Drive thru, haha. Kände mig grymt lat, men jag var ju tvungen att prova.

Kommentarer
Postat av: johan

Du börjar bli alltmer som än äkta Amerikan! Snart är det decaf & donuts som gäller!



Way to go Girl!

2008-09-09 @ 10:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback