Nyår i LA?

Har precis pratat med Paula och Alex på msn och kommit på värsta bra idén. Alex faster bor i LA så han ska dit över nyår och när jag sa att jag ska åka dit någon gång under året tyckte han att jag skulle komma då. Det vore ju asnice. Så nu har jag pratat med Paula också och vi har hittat ett billigt i Costa Mesa nära Newport Beach. Det kostar typ 70 kronor natten och har pool! Sedan ligger det bara ca 20 minuter från där Alex ska bo. Nu måste jag bara kolla med Amy om hon jobbar runt nyår, vilket jag hoppas att hon inte gör. Annars kanske det går att barnen är hos Grammy eller något för det här LA-planerna känns grymt bra just nu!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman!

Som du märkte bröts msn o internet bara sådär igårkväll... Vi hörs kanske i em. kram mamma

PS: Kul m LA planerna...

2008-09-08 @ 07:41:41
Postat av: Paula

Wieeee! :D Roadtrip, utan bil men i flygplan eller? :P

2008-09-08 @ 09:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback