Planer för veckan

Har redan börjat planera helgen. Känns tidigt men om man tänker efter så är det ju inte så långt kvar. Det är ju en kort vecka eftersom det var Labor day. I morgon är det ju redan onsdag. Emma har Late start i skolan så hennes buss går inte förrän 11. Joan kommer och hämtar Reed klockan 8 och kör honom till pre school och sedan när Emma åkt till skolan ska jag, Molly och Marty åka och hämta Reed. Sedan får vi hitta på något kul på eftermiddagen tills Emma kommer hem. Om det är bra väder men inte allt för varmt ska vi nog äta middag i någon park. Sedan när Amy och Jim kommer hem ska jag åka till Wal Mart. Fick ett ryck och kollade vad som fanns på internet och hittade the Sims 2. Har inte spelat det på flera år och ett paket med två spel kostar bara 200 kronor! Känns som att jag måste köpa det.

På torsdag är ju Amy hemma så det blir rätt chill. På eftermiddagen ska Emma börja gymnastik med Cata så hon, Amy och Molly ska åka dit och jag och Reed ska åka till Erie Rec center och bada.

På fredag ska jag troligtvis gå på bio med Lucila. Hon ska fråga tre andra tjejer som heter Yolanda, Rebeca och Diali om de vill följa med också. De kommer från Peru, Puerto Rico och Brasilien. Jag ska fråga Fride också. Vore kul om vi blev några stycken. Jag och Lucila har också pratat om att ses på lördag och fika. Blir säkert lite shopping då också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback