Shopping!

Har precis kommit hem från shoppingen med Lina och Daniel. De var jättetrevliga, så det känns jättebra att ha Lina så nära. Jag åkte först och hämtade upp dem i Broomfield så vi kunde åka tillsammans till Flatiron. Tur var det, för jag skulle aldrig hittat själv.

Det första vi gjorde när vi kom dit var att äta lunch. För mig och Lina blev det chicken souvlaki med saffransris och en sallad med massa god fetaost. Sedan gick vi runt och tittade massa. Min nya favoritaffär är Hollister. Fast jag köpte inget där eftersom jag inte kunde bestämma mig. Men de hade jättemysiga tröjor. I stället blev det en assnygg sjal från Abercrombie & Fitch. De enda som fanns kvar satt på fyra skyltdockor och egentligen fick de inte ta ner dem förrän i morgon men jag lyckades tjata till mig en av dem i alla fall!

Det blev också lite födelsedagspresenter till Emil, mamma och Alba! Men kan ju inte säga vad ännu.

Sedan var vi på Apple store för jag vill köpa en iPhone. Den kostar bara 215 dollar med skatten inräknat, men man MÅSTE använda AT&T som operatör i två år så då känns det ju rätt meningslöst. Och iTouch kostar ju 100 dollar med och det har jag inte lust att betala. Så just nu lutar det åt att jag köper en liten iPod i stället. Får se.

När vi inte orkade gå runt längre skjutsade jag hem Lina och Daniel och svängde sedan förbi Walmart på vägen hem för att köpa lite godis. Köpte också en klänning där för typ 60 kronor. Tänkte att jag kan offra den till allt bebisdreggel.

Sedan åkte jag hem och möttes av en massa folk. Amy har släktträff här idag och i morgon ska alla hem till hennes bror.
 
Här är det jag köpte till mig själv. Förutom två saker men det kan jag inte visa än för mamma och Alba ska få likadana ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fiiint du köpt! Vad nyfiken jag blir då...

Hmm, vet att klockan e fyra på morgonen här snart och åtta på kvällen hos dig. Nu MÅSTE jsg gå o sova.Vi hade lite efterfest här efter 75årsjubileet i Törnskogen. Johan somna i Oscars säng...

2008-09-07 @ 03:33:24
Postat av: Julia - au pair i Apollo Beach, FL

Det är riktigt dåligt av apple att tvinga en till abbonnemang. Men jag antar att det var för många (i deras ögon) som köpte en iphone utan att aktivera at&t... de blev sura helt enkelt. Suck!



Den minsta iPod touchen kostar dessutom 299- dvs 300 dollar!! AAAAH!

Postat av: Rebecca

ååh va kul :D du får berätta sen va ni gjorde å hur du tycker hon va :P

2008-09-07 @ 11:27:58
URL: http://krulliot.blogg.se/
Postat av: amanda

mogi (mogis.se) säljer sin iphone, vill du fortfarande ha en så kan du ju emaila henne med ett bud till [email protected] :)

2008-09-15 @ 12:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback