Washington DC, here I come!

Då var det bestämt. Det blir Washington! Pratade med Tina idag igen och hon sa flera gånger att hon är verkligen positiv till det här och hon ville bara prata med någon av mina värdföräldrar. Så hörde jag telefonen "Call from District of Columbia" och inte långt därefter fick jag
"Amanda,   Just wanted to let you know that we are very excited to choose you as our next au pair.  I have sent an email to the transition manager and we will all hopefully hear more details tomorrow.   We're very excited to welcome you into our home.  I'll send some updated photos of the kids tomorrow and please let me know if you have any additional questions.   Best Regards, Tina"

Yey! Tyvärr skrev Amanda strax efter att hon pratat med sin LCC och bestämt att byta familj, men de skulle försöka hitta en familj i Washington DC till henne så jag hoppas verkligen det! Hur som helst kommer jag få träffa henne redan nästa vecka! Ska bli jättekul!!!


Så från och med nästa vecka kommer jag bo i Capitol Hill i Washington, DC tillsammans med Tina, Rob, Holden och Lucy!


Kommentarer
Postat av: alexandra

åh. vad kul för dig! hoppas verkligen det kommer bli toppen :) men zoo på söndag still, right?

Postat av: Rebecca

aa men washington är ju iaf närmare än colorado. man får ju tänka så oxå :D vi kommer ses hur som helst!

2008-09-18 @ 09:29:31
Postat av: Julia - au pair i Apollo Beach, FL

Grattis! Hoppas dufår det skitbra i DC.



Själv vet jag inte alls vart jag ska än. :(

2008-09-18 @ 11:53:06
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hoppas Hoppas Hoppas att jag hittar en ny familj här!

Fast hur som helst får vi träffas nästa vecka!! :D

2008-09-18 @ 15:36:21
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Mamma

Woohoo!

2008-09-18 @ 18:32:30
Postat av: Mamma

Ha ha! Då komer amanda B1, Amanda B2 OCH Amanda B3 att bo i W DC...

Kram mamma

2008-09-18 @ 18:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback