Busy day!

Vi hann med sjukt mycket idag! När Morgan kom hem gick jag, mamma och Johan ut och mötte henne sedan avr Bruce, Lance och James hemma också. Morgan var verkligen nöjd över all uppmärksamhet hon fick! Vi åt lunch och så åkte vi till Danbury Fair Mall. Vi tittade i lite affärer som så klart inte finns i Sverige och så åkte Johan och Morgan karusell som de har där. Morgan valde den som snurrade mest och det gillade inte Johan riktigt lika mycket! Jag köpte en uggle t-shirt på Forever 21, hade kollat på den förut och nu var jag tvungen att köpa den!

Efter mallet hämtade vi Josh och så åkte vi hem. Det var grymt fint väder idag så vi var ute och tog en liten promenad till skogen, spelade basket, fotboll och baseball (Josh sa att jag var VERY GOOD på Baseball, den ni!). De blev också grymt imponerade av mina fotbollsskills! Det blev jag också för den delen!

Sedan blev det turkey burger till middag innan vi alla åkte och tittade på Josh's baseballträning. Det var lite kallt, men det var kul att se honom in action med sin nya Sverigetröja som han älskar! När vi kom hem gick pojkarna/männen ner och spelade biljard medan vi tjejer satt uppe och ritade med de nya tuschpennorna som jag köpte till Morgan idag.

I morgon bitti blir det Starbucksfrukost och sedan hem och packa för att åka till The City! :D

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej :) Har börjat läsa din blogg, väldigt intressant då jag själv planerar att åka som au pair i höst. Roligt när man känner igen vissa platser du skriver om, jag hälsade på en vän som var au pair i brewster, NY förra våren, och då åkte vi till danbury fair mall.



Ha det bra, kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback