Elmer's Diner

Den här dagen har känts jättelång, eller i alla fall början. Skjutsade barnen till skolan och så åkte jag och köpte lunch som jag åt till frukost. Fördrev tiden i morse med att titta på Fotbollskväll och DIFTV. När Morgan kom hem var det rätt varmt. Vi gick in och åt lunch och sedan gick vi ut för att ha playdate med Wesley and Greyson. Då började det blåsa och blev kallt men Morgan ville fortsätta leka Star Wars. Till slut fick jag tvinga in henne. När vi kom in gjorde vi lite art projects som jag hittat på Skapligt Enkelt.se. Morgan tyckte det var jättehäftigt!

Eftermiddagen var jääääääättelångsam eftersom Josh hade något projekt i skolan så var jag ensam med Morgan en timme längre än vanligt och det kändes verkligen på tålamodet. Vi hämtade i alla fall upp Josh, åkte till biblioteket och lämnade filmer och böcker och så åkte vi till Shaw's och hämtade upp en medicin till Josh. Försökte ta så lång tid på mig som möjligt eftersom Kathleen och Bruce skulle komma hem senare än vanligt. När vi var hemma vid fem sa jag att nu är det 24 timmar kvar tills jag får träffa mamma och Johan! Då blev Josh typ lika glad som jag och sa att han tycker det ska bli så kul att träffa de och han kan inte vänta tills i morgon!

Bruce kom vid sex och då åkte jag till banken för att aktivera mitt kort. Har ju inte haft bråttom med det. Men när jag kom dit sa de att jag var tvungen att visa upp ett brev så de kunde bevisa att jag bor här. Det kunde de ju sagt liksom. Trodde inte det skulle behövas eftersom Kathleen var med när jag öppnade kontot. Men hur som helst fick jag lite panik eftersom jag inte kommer hinna åka dit igen innan New York och jag måste ju boka Sex and the city turen! Men han på banken var ju hur schysst som helst så han ska ringa mig i morgon bitti och sedan ska han komma hit och hämta ett kuvert med min adress på!

Efter banken åkte jag till Elmer's Diner där jag mötte upp resten av familjen så blev det middag där. En pizza burger för mig. Hamburgare med ost och pizzasås! Mums! Kathleen kom på också att de visste ju inte vad mamma och Johan heter så jag fick lära de det. De blev lättade över att det inte var så svåruttalade namn och då var jag ju tvungen att berätta vad pappa heter. De suckade och gav upp! Morgan var den enda som vågade försöka och resultatet blev ungefär "Stlule".

Nu är det inte många timmar kvar tills mamma och Johan sitter på planet!!!

Hade typ ingen annan bild på Johan på datan :P

Kommentarer
Postat av: Peter

Den där bilden är smickrande för honom. HÄLSA och ha superkul

2009-04-08 @ 10:34:22
Postat av: Pappa

Ja, se till att du har energi så det räcker...ungefär en månad till.

Stlule

2009-04-08 @ 13:52:00
Postat av: Amanda

Men NEJ!!! FÄRJESTAD!!! :D :D

Postat av: Jannike

WOW din mamma ser likadan ut som du! :O

2009-04-08 @ 21:49:40
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback