I'm in love

I Zac Efron och mina nya skor. Och Taco Bell.

Var ju på 17 again med Matilda. Ville inte att den skulle ta slut. Matilda hade köpt med sig Häagen Dazs-glass som jag satt och njöt av hela tiden. Men det bästa var ju Zac! Både jag och Matilda satt och "åh"-ade och "ah"-ade oss under hela filmen!



Efter filmen åkte vi till Marshall's för att Matilda skulle köpa skor. Gissa vem som kom därifrån med ett par nya högklackade gladiatorskor? Rätt gissat: Jag! Men de var jättesnygga och sköna så kunde inte låta bli. Matilda hittade också ett par jättefina skor!

Men sedan var det ju kinesiska. Var lite svårt att hänga med i början eftersom jag inte varit där på två veckor men sedan gick det bra. Vi spelade ett bingospel och jag vann! Tyvärr hade min lärare glömt det kinesiska godiset som skulle varit priset.

Stannade på Taco Bell på vägen hem och köpte en Burrito Supreme, hur gott som helst! Nu ska jag kolla lite SATC och sedan sova!

Kommentarer
Postat av: mamma

Snygging!

Vad är gladiatorskor?

Ha en bra dag, kram...

2009-04-24 @ 07:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback