New York ♥

Först måste jag ju be om ursäkt för grymt dålig uppdatering men har haft fullt upp de senaste dagarna!

Känns lite deppigt just nu att mamma och Johan har åkt hem så jag orkar inte skriva om allting nu. Men kan berätta att jag haft några underbara dagar i New York! Träffade ju Cicci och Uffe fredag till måndag och vi hann med en hel del! Bland annat massor med god mat, båttur runt Manhattan, Comedy Show, shopping, promenad över Brooklyn Bridge och så självklart turistande! Mamma och Johans minneskort passade ju inte i min dator så de ska skicka bilderna och så fort jag fått dem kommer de upp här och på facebook!

I morgon blir det Sex and the city tour med Rebecca!

Kommentarer
Postat av: mamma

Johan droppade mig vid högskolan 10.00, esn åkte han hem & sov. Jag satt på en föreläsning om matematiken som språk & dess betydelse för de flerspråkiga barnen... Nu ska Emil på AIK match & Johan & Oscar ska på träning. Ska då plugga lite inför morgondagens examination. Hoppas du har kul på SEXANDTHECITYTOUREN som precis kanske har börjat. Var tufft att säga hejdå till dig med hörrdu, men vi ses om 4 månader ju! Hälsa ill familjen, Kram...

2009-04-16 @ 16:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback