Nu är de här!

Efter något som kändes som en evighet kom Kathleen hem så jag kunde åka och hämta mamma och Johan på tågstationen! Vägen dit var ju jäääääättelång men det var kul att äntligen få se dem! Blev en lång kramstund innan vi satte oss i bilen och åkte tillbaka en betydligt mycket kortare väg. Kändes det som i alla fall.

När vi kom hem var det middag direkt och den påminde om första kvällen jag var här då jag satt och skrattade hela tiden! Efter maten blev det jättegod glasstårta eftersom vi firade Lances födelsedag. Det blev också presentuttdelning och alla blev jätteglada över vad de fick! Jag fick massa svenskt godis <3

Efter en rundvandring i huset satt vi och pratade innan alla i stort sett däckade i soffan. Nu ska jag nog sova, fast jag fick en timmes sovmorgon i morgon! Nice!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul. Känns som att detta var PRECIS vad du behövde.

2009-04-09 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback