Påskpyssel i Svenska kyrkan

Bruce och Kathleen tog bilen till verkstaden i morse och de sa att det inte skulle ta så lång tid. De kom hem med den strax efter 1 så jag skyndade mig att fixa i ordning mig och satte mig i bilen till tågstationen och åkte in till New York. Kom dit vid 3.40 och skyndade mig till Svenska kyrkan där det var påskpyssel med Martin Stenmark, Andreas Johnsson och Filip och Fredrik. Det hade hållt på i nästan en timme när jag kom men jag hann ta en bild med Martin och höra när Filip tappade bort sin mobil!

Fredrik: Hallå, kan alla vara tysta? Filip har tappat bort sin mobil så vi måste ringa efter den.
Filip: Ringer du nu eller? Nu ringer det! Den ligger i fickan!

Haha!

Träffade Magnus där och han var där med Joakim och en till Magnus så när vi var klara följde jag med dem till Macy's och Wendy's. Jag har hört att Wendy's ska vara så mycket bättre än McDonalds, men det enda som var bättre var kycklingen. Too bad för killarna som inte köpte den!

Efter var det dags för Magnus och mig att åka hem. På vägen till tåget gick vi till Donken för att köpa en riktig cola (till skillnad för den på Wendy's) och det var INGEN i kö och tre pers i kassan och jag får vänta. Bra service eller?


Nu är det Desperate Housewives, dock ett gammalt avsnitt, men whatever!


Kommentarer
Postat av: Johan

Bra bild!

Men vem är den orakade slusken till höger?

2009-04-06 @ 08:36:34
Postat av: Mamma

Naaaw... ;O)

Vill också...

2009-04-06 @ 20:19:30
Postat av: Pappa

Groupie!

Grattis, Ålänningen avgjorde premiären med en uuuuuuusel straff.

2009-04-06 @ 23:44:49
Postat av: Johan

Vadå usel?? En straff som går i mål kan aldrig vara usel!



2009-04-07 @ 13:35:16
Postat av: Peter

http://www.expressen.se/noje/1.1524692/au-pairer-pysslade-med-filip-fredrik



2009-04-08 @ 10:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback