Sol, sol, sol!

Runt 30 grader idag igen. Måste vänja mig vid värmen då det kommer vara ännu varmare i sommar!

Har planerat veckan:
Onsdag: Powerwalk med Matilda och en massa fotografering med min nya kamera
Torsdag: Sista kinesiskalektionen!
Fredag: Movie night. Antingen själv eller med någon annan.
Lördag: Norwalk där det blir till att köpa svensk mat! Choklad, nyponsoppa, fiskbullar och jordgubbskräm står på listan! Kanske en bok också. Barnen i Bullerbyn eller Nils Holgersson. Eller sångbok. Och så blir det lunch också. Köttbullar, potatismos, brunsås och lingonsylt blir det.
Söndag: Förhoppningsvis party igen med Matilda!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt Amanda!

Allt från motion till gotta för både öga och gom...

Ha en härlig vecka.

Trist eller skönt att kinesisskan är slut?

Nu behöver du bara en kurs till, va?

Kram mamma :O)

2009-04-29 @ 07:23:25
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: matilda

PW for the world! :)

2009-04-29 @ 14:56:17
URL: http://mmmatilda.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ciao. Nu har jag läst ikapp efter Londonresan. Noterade att du redan varit på F & F:s party. Hade du sagt till hade du kunnat be Filip svara på mitt mejl

2009-04-30 @ 01:04:35
Postat av: Pappa

Kan rekommendera The boat that rocked. ”Det spelades bättre musik på pappas tid”.

P

2009-05-01 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback