Wild kids

Hahahaha! Skönaste ungen i Wild Kids är Angus, 10 år.

De fick som pris att Johnnie och Mattias från Room Service kom dit och så åt de tacos tillsammans. J & M hade på sig sombreros och ponchos så säger Angus: "Jag tyckte det var häftigt med tacodräkterna."

Nästa pris de fick var att Bert Karlsson kom dit med en flytande bastu och studsmatta. Angus tyckte att det också var coolt eftersom det var en dröm för honom att få träffa Bert Karlsson. "Han och Björn Gustafsson är högst upp på min lista."

Bert hade också med sig en massa tvål och schampoo eftersom de varit usla på att tvätta sig. "Det var bra att Bert hade med sig tvålen. Bert håller mig ren här i Wild Kids och mamma håller mig ren hemma."

När de fick för sig att fiska så stod han också bara och tittade på medan en av tjejerna grävde mask.

Kommentarer
Postat av: Peter

Vill du bli uppdaterad så är det bara att höra med Elvis. Han ÄLSKAR Wild Kids och har koll på vad alla heter, vilket lag de är med i, hur många tävlingar de vunnit etc...



"Wild Kids är för barn, men Kenny (Starfighter) är för vuxna", säger han.



Wolli Bolli... Peter

2009-04-06 @ 17:21:00
Postat av: Mamma

Ischlopischlo!

Ja, jan e skön, Angus!

Ses i övermorgon, Kram...

2009-04-06 @ 20:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback