At the library

Sitter pa biblioteket igen eftersom Morgan har spanska. I morse akte jag till Shaws och kopte lite cheese crackars, choklad och pepsi till tagresan i morgon. Tror jag kommer aka in med Angelina vid 11. Ska se nar Linnea ska aka in ocksa. Nar jag kom hem igen fixade jag lite med bloggen tills Morgan kom. Vi gjorde lunch, pasta som varje dag eftersom hon inte ater nagot annat. Sedan skypade vi lite med Michelle. Nu ska jag se om jag hittar nagot mer att ha pa bloggen! Vad tycks om musiken, vadret, kartan och klockan? :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du kan ju göra som vi gör med Emil. Byt ut pastan mot makaroner eller penne. Det funkar

2009-02-27 @ 21:10:21
Postat av: mamma

Jättefin sida! Här finns ju ALLT!

Bra att man ser väder & karta, var du bor... ;O)

2009-02-28 @ 16:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback