Biltur in the hoods

När Morgans spanska var slut lånade vi med oss ett par pysselböcker till henne och Forrest Gump till mig och åkte hem. Vi hann vika en elefant och en tiger som blev jättefina och så målade vi lite cartoons. Både Morgan och Josh tycker att jag är jätteduktig på att rita. Hade ritat en massa tjejer som höll på med olika sporter till Morgan i förrgår och när hon visade den för Josh var hans reaktion "WOW!WOW!WOW!WOW!". Samma sak i går när jag hade ritat ett par Pokémon.

När Kathleen kom hem åkte hon och barnen till hennes föräldrar och jag åkte till Rebecca i Fairfield. Vi åkte sedan och hämtade upp hennes kompis Taylor i Bridgeport och skulle åka och kolla på någon spelning. Den var tyvärr inställd så vi åkte först och åt pizza och sedan till Norwalk i stället. Där var det helt dött så vi bara körde runt en massa innan vi hamnade på en bar där vi kollade på lite basket och satt och prata. Det blev en trevlig kväll i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Paula

Tog en aftonbladet destination igår bara för att jag tänkte på din papi! ;P

2009-02-21 @ 10:39:22
Postat av: mamma

Jaa, trevlig kväl var det du hade! Och vi tittade på destination.se på resa till C & U...;O)

2009-02-21 @ 11:10:06
Postat av: mamma

Förresten, vad kul att du underhåller dina ritkunskaper. Det är roligt att rita med barn...

2009-02-21 @ 11:11:21
Postat av: Pappa

Roliga servetter. Om du har mycket att göra – säg inte att det är FULL FART..

2009-02-22 @ 11:44:23
Postat av: Pappa

Förresten: bra tjej den där Paula!



2009-02-22 @ 11:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback