Gårdagen!

Så igår morse skulle Josh ha något i skolan på morgonen så vi skjutsade honom dit och sedan åkte jag, Morgan och Michelle till Starbucks för frukost. Efter det skjutsade vi Morgan till skolan och så visade Michelle mig Target, Mashalls och TJMaxx. Hittade en hel del grejer som jag ska köpa någon annan gång. Var stolt över mig själv att jag inte köpte något. Både Marshalls och TJMaxx har sjukt billiga märkeskläder. Target har typ allt så dit kommer jag också åka tillbaka! Michelle däremot köpte lite grejer bland annat en jättefin bikini.

Sedan kom vi hem och färgade håret. Mitt skulle bli chokladbrunt men det vart lite mörkare än så fast jag gillar det! Kände i alla fall att det var dags att göra något åt det eftersom färgen innan blivit som en blandning av blond, brunt, rött och grönt ungefär. När Morgan kom hem skulle vi åka till tågstationen så jag vet vart jag ska om jag ska till New York. Det visade sig att stationen låg i New York så jag bor tydligen bara fem minuter från gränsen. Eftersom jag har GPS i bilen ser man vart gränsen går så vi stannade för att fota när vi stod med en fot i New York och en i Connecticut. Det var en jättesnäll tjej, vars mamma bodde i huset precis där, som visade oss ett litet monument där det stod New York på ena sidan och Connecticut på den andra. Hon tog lite bilder på oss och berättade att hennes mamma har vardagsrummet i New York och köket i Connecticut. Eftersom hon bor i två stater har hon två brevlådor. Det tyckte vi var ascoolt!

Sedan åkte vi hem och lekte lite tills Kathleen kom hem. Då åkte jag och Michelle till New York igen för att äta middag på Rosemary's Texas Taco. Egentligen skulle Tasneem följt med men hon kunde inte. Men det går inte att beskriva vad det är för ställe, men Rosemary är i alla fall en aning speciell. Så fort jag fått bilder av Michelle så ska jag ladda upp de här! Men när vi ätit tacon åkte vi till Shaws och köpte lite godis och cheddar cheese crackers.

Morgan är sjuk idag så så vi ska ta henne till doktorn efter lunch och se om hon har streptokocker, sedan ska vi till biblioteket och banken. Annars blir vi hemma tills Josh kommer hem. Då kommer vi åkte till Ridgefield och lämna barnen till Kathleen och sedan åka och runt till Michelles kompisar där och i Redding så hon får säga hejdå och jag hej till dem.

Här är i alla fall min säng och en tårta :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Ha, ha ja du & jag Skypade ju om detta idag. Såg din hårfärg, så mörkt har du inte haft nångång, men det var fint...

Kul med huset vid gränsen!

Kram & puss & oppas att paketet kommer innan lördag!

;O)

2009-02-11 @ 22:06:57
Postat av: mamma

Nuuu såg jag att du gjort om din bloggfront! Fin...

2009-02-11 @ 22:08:33
Postat av: Pappa

Svartrockare trodde jag. Men så hörde jag att du beställt årskort till Norra stå. ”Detta gillar Sture”

Snygg topp på bloggen. Lär oss lite mer om stället, nyfikna!



2009-02-11 @ 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback