Gulligt värre!

Under middagarna här kör vi en high point och en low point. Alla ska säga det bästa samt det sämsta som hände under dagen. Så idag var min high point att mamma och Johan bokat flyget hit och då såg Josh lite förvirrad ut. Kathleen sa då att de skulle komma hit som precis Michelles föräldrar hade varit här. Men att den enda skillnaden var att jag hade lovat att inte åka hem direkt efter. Då såg Josh jättelättad ut. Han är så söt och det är så kul att både han och Morgan verkligen visar att de uppskattar att jag är här!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa, det var gulligt... :O)

Josh såg lite förvirrad ut när vi Skypade, och Morgan med. De tänkte att såna där aupairföräldrar är inte att lita på!

2009-02-17 @ 07:04:48
Postat av: Johan

Vadå? Vi har bestämt oss för att kidnappa dig och smuggla hem dig...........

2009-02-17 @ 08:40:41
Postat av: Pappa

Satan vad du uppdaterar ofta. Som en riktig blogg...

Kulkul.

2009-02-17 @ 23:08:37
Postat av: Anonym

Satan vad du uppdaterar ofta. Som en riktig blogg...

Kulkul med high och low. Min high i dag var att jag kanske ska åka till Toronto i höst – min low var att min hälveteshäl inte blivit bättre, trots voltaren.

Puss!

2009-02-17 @ 23:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback