He's just not that into you

Jag vet att jag var på bio fyra gånger på en vecka och att det kanske inte är så bra att göra det till en vana. Men eftersom jag hört av så många att He's just not that into you var såååååå bra så ville jag ju verkligen se den. Och Michelle hade två biobiljetter som hon ville bli av med innan hon åker hem på torsdag så blev det bio ändå.


Innan det hann vi leka en massa med Morgan. Hon var ju inte lite bortskämd med två au pairer! Det blev Mac & Cheese och lite tårta till lunch. Tårtan var av tre lager - sockerkaka, chokladkaka, sockerkaka och vi kunde dela det så perfekt. Michelle gillade varken frostingen, chokladen eller sylten som var mellan alla lager så hon tog den understa biten. Morgan älskar frosting men tycker inte om chokladen eller sylten så hon fick den översta biten med mest frosting och jag gillar allt så jag fick chokladbiten med all sylt och lite frosting. Vid halv 4 kom Josh och vi var redo i bilen. Vi lyckades komma framför skolbussen så det var inga problem att komma till dansen.


Det var ju hur sött som helst med 10 små rosaklädda tjejer som dansade balett och stepp. När vi sedan åkte hem och jag svängde in vid vårat hus öppnades garagedörren. Min bil har ingen knapp som öppnar den så både jag och Michelle blev jätteförvirrade men när vi vände oss om såg vi att Kathleen var i bilen bakom oss.


Så jag och Michelle bara hämtade biobiljetterna och pengarna och åkte till Danbury. Först till Danbury Fair Mall. Köpte lite myskläder från Forever 21 och H&M. Sedan köpte vi lite godis och snack till bion från CVS och åkte till andra sidan Danbury till den största bion jag någonsin varit på! Jag hade nog lite för höga förväntningar på filmen och den var inte som jag trodde att den skulle vara. Men den var fortfarande jättebra och framför allt klockren! Jag och Michelle fick oss några stora skratt där inne. Men vi skrattade inte lika mycket som på vägen hem. Jag har fortfarande ont i magen! Jag kommer ju sakna henne när hon åker hem!


Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, men tänk att det var roligt att du fick förmånen att lära känna Michelle. Hon tycker nog att det är lika tråkogt att åka hem... Ni verkar ju trivas ihop :O)

Kul med en tävling med skolbussen varje vecka. Ser er framför mig! ;O)

Ha en bra dag, kram från oss alla i isvinresvedala: 10 minus och bara IS, IS, IS... :O/

2009-02-10 @ 07:19:12
Postat av: mamma

Sista i förra inlägget ska stå: ISVINTERSVEDALA...

2009-02-10 @ 07:20:34
Postat av: Johan

Verkar som du trivs allaredan! Bra Amanda! Detta kan bli 6 kanonmånader! Håller absolut med ang. melodifestivalen..riktigt skräp..... Såg att Sture gillade det. Men det klart, han börjar ju bli i den åldern........;)



J

2009-02-10 @ 09:08:56
Postat av: Rebecca

mamma och jag såg den filmen i fredags när den hade premiär! Och jag tyckte väl som du, inte riktigt som man hade förväntat sig men fortfarande rolig! :D

2009-02-10 @ 16:01:10
Postat av: Pappa

Kul verkar ni ha. Gillar det där med garageuppfarten. Många filmer man måste se, men närmast blir det del 1 i Milenniumserien (förhandsvisning den 24:e). Michelle...har jag missat var hon kommer ifrån? Ännu en till framtida nätverket...och ser jag inte att du har kontakt med den pigga damen i LA också. Kul.

2009-02-10 @ 21:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback