Idol

Mötet med Anne gick bra. Hon gick igenom allt jättetydligt, vilket var onödigt eftersom vi visste allt redan. Hur som helst så berättade Kathleen att hon sagt till Morgan att om jag ber Morgan göra något (tex bädda sängen eller plocka upp efter sig) så får hon inte börja gråta och säga att hon saknar Michelle. Jag hade inte ens sagt att det hänt. Morgan hade tydligen fått lite dåligt samvete och blivit lite generad att Kathleen förstod att det var så. Känns bra i alla fall! När Anne åkt ritade jag och Morgan lite och nu ska de gå och lägga sig.

Kollade också in destination.se och läste chatten med pappa. Var ju tvungen att prova söka på en resa också och hittade en resa New York-Stockholm för bara 3600 kr. Mycket billigare än de jag och Amanda hittade ju så det var en bra sida ;)

Nu ska jag se på Idol som började för en halvtimme sedan. Jag hoppas verkligen att Tatiana åker ut. Det är nog världens jobbigaste människa!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, tittar du på "American Idol"?

Själv läser jag & läser & läser - matteböcker...

Jaa, räkna med att Morgan testar, men var rak och trevlig/hitta på ngt/"busa bort" hennes "testningar" så har ni kul! Kram... ;O)

2009-02-18 @ 07:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback