Movie tomorrow!

Idag var jag, Rebecca och hennes mamma ute och körde runt i Fairfield och Norwalk. Vi såg en massa fina och jättestora hus. Det var många av de som jag skulle tänka mig att bo i! Vi stannade till i en affär som hade massa saker för hemmet - bland annat servetter som jag och Rebecca hade jätteroligt åt eftersom den som designat de hette Runk i efternamn. Sedan stannade vi och fikade. Blev en Oreocupcake för mig som jag inte orkade äta upp men den åt jag efter middagen! Vi åkte också ner till stranden och jag började längta jättemycket till sommaren. Från stranden kunde man se rakt över till Long Island och det var precis där familjen jag matchades med bodde!

När vi kom hem till Rebecca igen kollade vi på slutet av Melodifestivalen. Jag är jätteglad att Molly Sandén vann över BWO. Annars var det ju inte mycket att se, eller jo EMD. Men det var inte mycket att höra då.

Åkte sedan hem och svängde förbi Karl Ehmer som är en affär som säljer grejer från andra länder. Ville se om de hade något från Sverige. När jag kom dit lyste skylten där det stod "Open" så jag parkerade och när jag gjort det och ska gå in hann de stänga så det får bli till att åka dit en annan dag. Tisdag kanske?

När jag kom hem åt vi middag och så pratade jag lite med mamma på MSN innan jag, Bruce och Kathleen tittade på Nights in Rhodante och början på Notting Hill.

I morgon blir det förhoppningsvis bio med Natasha och Becky, båda från Australien!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fick min kommentar på fel ställe. Kommer här i stället: En liten språkskola med anledning av de där servetterna. Om du har mycket att göra – säg aldrig att det är FULL FART när du är där borta. Det är därför amerikaner skrattar så mycket åt DIF-ramsan ”FULL FART FRAMÅT”. Full fart means brakskit...



2009-02-22 @ 11:48:34
Postat av: mamma

He he, vilket designnamn!

Mysigt du hade med Rebecka & hennes mamma :O)

Längtar också till en varm sandstrand!

Hoppas du får en kul bioafton... kram

2009-02-22 @ 12:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback