Mycket att se fram emot!

Jag älskar när det är mycket som händer! Det första är att Ellen och Emelie kommer till New York och då kommer jag även att få träffa Amanda igen. En månad senare kommer mamma och Johan. Resan är bokad så nu ska bara allt planeras! Är glad att Michelle visade mig så mycket! När de åker hem kommer jag fortfarande ha lite semester och då hoppas jag på Pennsylvania. Mindre än en månad efter det kommer pappa hit också! Då är det maj och bara tre månader kvar av mitt år. Förhoppningsvis får jag också träffa Mia i sommar också. Längtar verkligen till allt det här! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jätteroligt att mycket händer, MEN...

Glöm inte att fånga dagen också Amanda! Den här tiden kommer inte åter... Puss /mamma :O)

2009-02-17 @ 07:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback