New York!

Nu är jag grymt taggad på årets fjärde tur till New York. klockan 10.13 går tåget från Southeast Station, NY och två eller tre stationer längre fram ska jag träffa Angelina som också skulle in till New York idag. Linnea tar nog tåget före så henne ska jag möta upp i New York sedan. Har ingen aning om vad som ska hända under dagen men det finns ju alltid saker att göra i New York. Strax innan 4 kommer Emma också och då ska vi gå och äta någonting innan matchen. Jag har packat ner biljetterna så allt är lugnt. Så länge jag inte glömmer väskan, men det skulle ju vara rätt dumt för då skulle jag behöva ta ut bilnycklarna.

Aja, nu dusch!

Kommentarer
Postat av: mandy - blogging from U.K.

aah, vad kul med nyc! hoppas du får det kul:) å ta massor foton:)

Postat av: mamma

Jaa, ha så kul tjejen! ;o)

2009-02-28 @ 16:33:16
Postat av: mamma

Jaa, din mamma undrar nu om du åkt bil nästan fram & tagit tåger resterande bit? tittade på din väderkarta. har ni 20 grader & sol idag? ;O)

2009-02-28 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback