Presidents Day

Jag gillar att Kathleen inte jobbar på Federal Holidays. Tyvärr är det ju inte många sådana kvar. Men i morgon är det i alla fall Presidents Day eller George Washingtons födelsedag. I morgon ska Kathleen i och för sig åka in till kontoret på morgonen så jag ska jobba 7-10.30 ungefär men efter det är jag ledig! Ska troligtvis träffa Tazneem för en fika någon gång under dagen.

Hittade Failure to Launch med Matthew McConaughey och Sarah Jessica Parker på TBS. Gillar att jag har så många kanaler för då finns det alltid något att titta på, men när jag vet jag vill se är det inte lika kul eftersom jag inte hittar kanalen. Stora problem jag har va?


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, I-landsproblem kallas det. Men skönt med lite röda dagar håller jag med om...

Vi har ju Kristi flygare, men annnandag pingst försvann ju för 6 Juni och det är ju ok. Kanske vi ses vid påsk då - I´m so excited! (Finns ju olika förklaringar på det ordet, men Britts "spänd" & mitt "förväntansfull" passar nog...) ;O) mamma

2009-02-16 @ 07:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback