Rundtur

I morse efter att vi sagt hejdå till Morgan och Josh åkte jag och Michelle ut på en rundtur. Jag fick köra för första gången på 4,5 månad! Hon visade mig vägen till Starbucks, gymmet med "The hot guy" som jobbar där, en affär som säljer lite europeiska grejer, sjön där man kan bada på somrarna, Becky i min au pairprupp och Taco Bell där vi åt någon form av brunch. Nu kommer snart Morgan hem och då ska vi fixa lunch till henne och leka tills Josh kommer. Då ska vi iväg på Morgans dans. Tydligen så är det jättebråttom. Josh kommer hem 3.30 och Morgans dans börjar 3.45 så det gäller att hamna framför skolbussen. Det är ju olagligt att rulla om en skolbuss står stilla så hamnar vi efter måste vi stanna bakom varje gång skolbussen stannar. Det blir en utmaning!

Innan jag går måste jag klaga på melodifestivalen. Satt och kolla bidragen från i lördags igår och ingen av dem var ju bra! Är så trött på att Alcazar och BWO alltid ska vara med också!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

har du fått någon mobil än så man kan ringa dig? :)

och föresten, hittade du en länk så man får se HELA melodifestivalen eller var det bara klipp med varje bidrag? Jag va inne och kolla, men de var bara små klipp hela tiden. Jag vill ju se HELA programmet! :P

Postat av: mamma

He, he, tajma bussen blir en utmaning!

Håler med, melodifestivalen var skittråkig!

Kram :O)

2009-02-09 @ 19:23:05
Postat av: Pappa

Tja igen. Jag har legat efter på bloggen, haft sjukt mycket – men nu har jag fått iväg första numret i alla fall. Skööönt. Starbuckls (2) noterar jag. Fråga: fixade du gymstålar i DC? I så fall kanske du ska börja gymma igen.

När vet du vad det blir för studier. Grymt nyfiken.

2009-02-09 @ 23:30:00
Postat av: Pappa

Tja igen. Jag har legat efter på bloggen, haft sjukt mycket – men nu har jag fått iväg första numret i alla fall. Skööönt. Starbuckls (2) noterar jag. Fråga: fixade du gymstålar i DC? I så fall kanske du ska börja gymma igen.

När vet du vad det blir för studier. Grymt nyfiken.

2009-02-09 @ 23:30:35
Postat av: Pappa

Vill inte höra något illa om melodifestivalen här på bloggen – då blir jag sur. Alla vet att tävlingen växer, och ite var väl Emilia sååå dålig. Tyckte låten var skönt 60-tal och hade prickat in båda finalisterna tipset.

2009-02-09 @ 23:33:24
Postat av: Pappa

Vill inte höra något illa om melodifestivalen här på bloggen – då blir jag sur. Alla vet att tävlingen växer, och inte var väl Emilia sååå dålig. Tyckte låten var skönt 60-tal och hade prickat in båda finalisterna tipset.

2009-02-09 @ 23:33:33
Postat av: Pappa

Vill inte höra något illa om melodifestivalen här på bloggen – då blir jag sur. Alla vet att tävlingen växer, och ite var väl Emilia sååå dålig. Tyckte låten var skönt 60-tal och hade prickat in båda finalisterna tipset.

2009-02-09 @ 23:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback