Shopping igen!

Idag var jag uppe klockan 7 för att jobba. Det var tänkt att jag skulle jobba 7-10.30 men redan klockan 9 kom Kathleen hem. Det var skönt. Tog det lite en lugnt en timme innan jag tog en dusch och åkte till Starbucks för att träffa Tazneem. Det blev en fika och sedan shopping. Köpte bara välbehövliga saker idag - en stor väska (har bara små), svarta strumpor och lila hörlurar. De jag fick med iPoden brusar det i. Det kändes som att vi var borta jättelänge eftersom vi först satt och pratade en massa på Starbucks och sedan gick runt länge på både Burlington och Best Buy. Men när jag kom hem var klockan bara 2. Blev ungefär 2 timmars Skype med mamma, Emil och Johan och nu är det snart middag. Något med räkor ska det bli. Är jättehungrig!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hur lyckas du med så space:ade layouts? nästa gång vi ses får du hjälpa mig att göra något coolt :D

Postat av: mamma

Ja, tur att man inte behöver hålla i en lur!

Jag, Emil & Johan varvade ju också snacket...

...med dig för du var verkligen pratglad!

Roligt att se att du trivs... Kram :O)

2009-02-17 @ 07:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback