Igår

Eftermiddagen var rätt seg. Visserligen bråkade inte barnen så mycket men Josh ville ut och cykla så de tvingade ut mig i kylan. Men det var kul. Jag åkte lite sparkcykel ner för backen här utanför. Men precis innan vi tänkte ge oss och gå in igen så bromsar Josh och cykeln slirar i gruset så han ramlar och kan inte stå på foten. Grannarna kom hem precis då så mamman i familjen hjälpte mig att få in Josh och Heather hjälpte till med cykeln och sparkcykeln. Vi satte oss i soffan och tittade på Zack & Cody medan jag satt med massa is mot Joshs fot. Det blev bra till slut och efter middagen hörde jag hur Josh och Bruce brottades så det var ju skönt!

Annars blev det massa ritande. Jag lärde ju dem förra veckan det här att man ritar ett huvud och så viker man bak och skickar vidare pappret till nästa person som ritar överkroppen och så vidare. De tycker det är jättekul och de har jättebra fantasi!

På förmiddagen pratade jag med pappa på Skype och han berättade att han smittat Emil. När jag sedan fick ont i magen på eftermiddagen var min första tanke "Han har nog smittat mig också!" Haha!

Gårdagens lunch!


Mums!


Josh uppfann ett spel

Kommentarer
Postat av: emma

Åh du måste ta med mig till vars du köpte korven någon gång!!

Postat av: mamma

Jaa, det ser ut som falukorb!

Kul med den klassiska ritleken!

Kram mamma ;O)

2009-02-26 @ 19:24:47
Postat av: matilda

ÄR DET FALUKORV?! Får jag komma på lucnh hos dig? :):):):) guud vad jag saknar falukorv! sinnessjukt att man saknar en sån grej men ändå :)

2009-02-27 @ 00:46:33
URL: http://mmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback