Barnes & Noble

Älskar det här stället. Så skönt att bara sitta och slappa och dricka kaffe. Det blev en Cinnamon Dolce Latte idag. Mums!

Har ju fått min andra matchning. Det var också en familj o New York, närmare bestämt Long Island. De verkade hur bra som helst och gillade fotboll (alltså soccer, riktig fotboll!) och de hade tre tjejer på 10, 7 och 1,5. Skulle tackat ja till dem om de inte haft en hund. De ville att jag skulle komma upp i morgon bitti och stanna ett par dagar för att se hur det kändes med hunden. Men det kan ju hända att jag inte känner något förrän efter några dagar och då är det ju dumt att chansa. Hoppas på att nästa familj också är bra! Även om det är kul att bo med Amanda och hennes värdfamilj så är det ju jobbigt att inte veta vart jag ska ta vägen. Sedan får jag ju ingen lön. Det var ju lite dålig tajming att flytta nu. Dels hade jag ju semester precis innan St Martin och sedan betalade jag ju flyget. Men men, kanske är bra att lära sig att leva billigt?

Idag är i alla fall Obamas första dag som president och jag skulle vilja ha dagens tidning, men den är slut här på Barnes & Noble och jag skulle tro att den är det överallt.



 


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så positiv Amanda! Jaa, den tidningen vill nog alla ha!

Heja på, kram mamma...

2009-01-22 @ 06:59:55
Postat av: johan

"Kindercoffies"

2009-01-22 @ 14:41:48
Postat av: Åsa

Vilken grej att ha varit med om! Lite avundsjuk - vilken känsla att ha varit där. Hur går det för dig - hittar de någon ny familj - du kanske hamnar i Colorado igen tills mars när Patrik och jag åker dit. Hoppas att det finns snöööö....

2009-01-26 @ 12:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback