Första dagen!

Lyckades koppla upp mig på internet, men jag orkar inte skriva så mycket idag. Vill bara berätta att resan gick bra. Holden och Lucy var jätteduktiga! Det enda som var läskigt var när vi skulle landa. Landningsbanan började PRECIS på stranden så det kändes som att vi skulle flyga rätt ner i havet. Sedan var landningsbanan jättekort också för sedan kom det berg. Men vi överlevde! Väl här åkte vi och köpte lite mat och sedan satte jag mig på stranden en stund. Jag badade inte för det blåste rätt kallt. På kvällen åt vi pizza och sedan gick vi till en bar. Det är ju fransk lag som gäller så fick både ett glas vin och en drink! Men nu ska jag kolla klart på Mamma Mia och sedan sova. Holden och Lucy lär ju väcka mig alldeles för tidigt i morgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Paps

Vi gillar alla franska lagen!

2009-01-04 @ 23:06:32
Postat av: mamma

Såg på google när ngn kommenterat en bild just på flygplanet som susar så nära över strandgästerna... Kommentaren där var att folk ställde sig där för att bli "sandblästrade" på skoj av planet som virvlade upp sand...

2009-01-05 @ 08:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback