"It's the United States of don't touch that thing right in front of you"

Jag har mejlat familjen på Long Island att jag vill komma till dem om de fortfarande vill ha mig! Hoppas verkligen att de vill det! Känns bättre och bättre hela tiden!

Idag har jag skypat med mamma, Johan, Emil och Oscar i nästan 3 timmar. Det avbröts hela tiden men det var kul i alla fall! Vi pratade en del om filmer så nu längtar jag ännu mera efter Night at the museum 2: battle of Smithsonian! Även om jag inte kommer bo kvar här kommer jag ju känna igen det mesta!  Det konstiga är att den kommer ut i Frankrike, Belgien och Egypten två dagar innan den kommer i bland annat USA och Sverige. Men den ska tydligen komma i IMAX-format också. Det vore ju rätt coolt! Här är i alla fall trailern!




Läste också att I taket lyser stjärnorna kommer ut på bio idag i Sverige. Den vill ju jag se!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bio är livet.

Vi ska ansvara för förhandsvisningen av Stieg Larsonfilmen ”Män som hatar kvinnor”. Dela ut goodybags och sånt. Däremot blir det ingen förhandsvisning av Slumdog Millionaire, skittrist men min marknadsguru tänder inte riktigt. ”För smal”. Vi får se efter premiären när filmen fått 4-5 Oscar.

Tjingeling

PS. Changeling verkar bra också.

2009-01-31 @ 00:20:40
Postat av: Rebecca

okej, nej ja menade pojkarna du prata om som var 8 och nånting.. som var väldigt aktiva. men va de dom som ville att du skulle jobba så mkt mer?

aa okej :P



hoppas de löser sig till ngt bra iaf!! och att du stannar :) håll mig uppdaterad!

2009-01-31 @ 03:12:56
Postat av: mamma

Fick ett kort F B-mail av B 2 igår att L I - fam ännu inte hört av sig, men att du hade en fam i DC på gång? MKT förkortningar men du förstår vad jag menar, va?

2009-01-31 @ 12:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback