Maho Beach

Det har blivit en hel del solande och lite bad de här dagarna. Har faktiskt fått en del färg! Idag har det varit lite molnigt plus att jag haft ont i magen så jag följde med Holden och Rob på en tur runt ön. Tyvärr sov Holden när vi kom till Maho Beach, stranden som är precis där flygen kommer in, så vi kunde inte stanna. Annars är det jättehäftigt. Först kommer stranden, sedan en smal bilväg och sedan landningsbanan. Sedan är landningsbanan ovanligt kort också för där den tar slut är det inte långt kvar till bergen. Det hållet flyger man åt när man startar. Då åker man typ rakt emot bergen och så hinner man knappt lyfta innan man flyger ganska rakt upp och sedan svänger för att inte åka in i bergen. Och det är inte bara småplan. Vi kom i ett hyffsat litet plan med 3 stolar på varje sida, men det kommer också jumbojets från Holland och Frankrike! Så här ser det ut när de kommer: (Det här är Air France Airbus A340 för den som är intresserad)



Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, häftig landningsbana! Man får nog vara med om en uppevelse när man landar & lyfter! Kram mamma

2009-01-08 @ 22:09:42
Postat av: mamma

Ja, häftig landningsbana! Man får nog vara med om en uppevelse när man landar & lyfter! Kram mamma

2009-01-08 @ 22:10:10
Postat av: mamma

Ja, häftig landnin/lyft till och från ön! Vilken upplevlse bara det...

2009-01-08 @ 22:11:42
Postat av: Julia - au pair i Cary, NC

Holy shit säger jag bara. Jag får Lost-vibbar av den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback