Nervöst!

Nu är det bara idag och i morgon kvar av min matchningsprocess! Har bara fått en matchning idag, en familj med hund. Förstår inte att de inte kan förstå att jag är allergisk! Har jag inte hittat en familj kommer jag prova med hunden på Long Island. Men det skulle vara grymt skönt att hitta en familj utan djur. Har i alla fall sagt åt de att de kan få kolla i New York och Connecticut också. Hoppas bara på att min transition manager kan ringa snart! Har väntat ett bra tag nu tycker jag!

Senare idag ska jag hem till Amandas grannar och vara lite barnvakt. Var där igår också. Två barn på 4,5 och 1,5. Hade ju varit grymt nice om de ville ha en au pair men mamman är hemma fortfarande. Men det blir i alla fall lite extra pengar vilket jag kan behöva.

Igår hände något läskigt, jag och Amanda satt i hennes säng med varsin dator när Amandas glas som stod bredvid sängen bara exploderade. Det hade stått där ett tag och ingen nuddade det. Hur läskigt som helst! Var typ som om en prickskytt skjutit det eller något!

Kommentarer
Postat av: mandy

det där med glaset har hänt mig med:p ställde typ ner ett glas hårt o sen sprack det sakta så var en bit ifrån när de explodera:p

Postat av: Anonym

Förstår att ni blev rädda. När det gäller matchningen förstår man ju varför USA inte har vunnit ett enda krig sedan andra världskriget...och då hade dom ändå hjälp av halva världen. Gud så klantiga och ineffektiva de är.

Men jag såg på ditt nästa (läste dem i fel ordning) inlägg att du suttit tre timmar och väntat. På vad? Agera, gumman. Agera. Var på dem som en pilsk fästing. Ring, mejla, sms:a, skicka indier med pizza åt dem. Vad som helst, men ligg på för nu är det brådis.

2009-01-29 @ 23:57:52
Postat av: Anonym

Förstår att ni blev rädda. När det gäller matchningen förstår man ju varför USA inte har vunnit ett enda krig sedan andra världskriget...och då hade dom ändå hjälp av halva världen. Gud så klantiga och ineffektiva de är.

Men jag såg på ditt nästa (läste dem i fel ordning) inlägg att du suttit tre timmar och väntat. På vad? Agera, gumman. Agera. Var på dem som en pilsk fästing. Ring, mejla, sms:a, skicka indier med pizza åt dem. Vad som helst, men ligg på för nu är det brådis.

2009-01-29 @ 23:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback