Att säga hejdå är inte roligt.

Har precis kommit hem från Molten Java där jag spenderade kvällen med bland andra Camilla, Heidi, Tina och Marlene. Var trevligt ända tills det var dags att säga hejdå. Det var sista gången jag träffade Tina och Heidi. I alla fall här! Heidi och jag kommer nog ses i framtiden! Vi ska åka färja mellan Sverige och Finland tillsammans! :)

Annars idag har det inte hänt så mycket. Jobbade på förmiddagen och då tittade Morgan och jag på Anastasia som jag även såg igår kväll. Sedan när Kathleen kommit hem tittade Josh och jag på Harry Potter and the chambers of secrets. Tittade på Harry Potter and the sorcerers stone igår. Tänkte försöka se de fem som kommit ut på dvd innan jag och Camilla går och ser sexan på onsdag!

I morgon ska jag in till New York och träffa Mia! Vi ska shoppa och äta god mat. Ska bli jättenice att träffa henne en dag till på denna sidan av Atlanten! Sedan på lördag blir det Lake Compounce med alla au pairer. Vi åker från Danbury halv 10 och kommer hem klockan 6 så det blir en heldag. Nu ska jag fixa ihop allting för i morgon så jag bara behöver gå upp och sminka mig och sedan åka.

Tänkte bara säga också att jag tackat ja till lärarutbildningen och att jag nu kommer gå i samma skola som mamma och Matilda :)

Kommentarer
Postat av: mamma

I like ;O)

2009-07-10 @ 11:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback