Grr!

Jag blir så arg på sådant här. Vi har fortfarande inte hittat någonstans att bo i New York och jag börjar typ ge upp hoppet på att vi ska hitta något och just nu känner jag att jag vill åka hem direkt för jag orkar inte med det här längre. Men nu när jag ringde till Malaysian Airlines för att se om det gick att boka om biljetten skulle vi behöva betala 650 dollar var för att få åka hem den 8 augusti i stället för den 17 augusti. Det var 150 dollar för att ändra biljetten och så hade de ingen i ekonomiklass så då skulle vi behöva betala 500 dollar för att uppgradera oss till business. Vi ska kolla om det blir billigare att boka in oss på ett helt nytt flyg. Usch, jag är inte glad just nu!

Kommentarer
Postat av: mandy - au pair in Seattle

kanske till o med blir billigare att bo pa hotell an att flyga tidigare? :p

Postat av: mamma

Kontakter; Benke, Mia... Jaa, pengarna lär ju ryka ändå -på boende - eller flyg... Håller tummarna! ;O) Kram mamma.

2009-07-28 @ 02:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback