Lake Compounce

Från början var planerna för gårdagen att jag och Camilla skulle åka ner till stranden i Westport men när vi kollade vädret i lördags stod det att det skulle åska och regna så det sket sig. Men när vi vaknade (correction: när Camilla vaknade och väckte mig genom att slå mig med en kudde) var det soligt men det tog sådan tid för oss att bestämma att vi ville bada så det blev för sent. Sedan kom vi på att vi båda har passes till Lake Compounce så vi bestämde oss för att åka dit. Stannade först på Starbucks för lite frukost (läs lunch). Men när vi var där inne började det ösregna! Men det stoppade oss inte så vi åkte vidare. När vi kom fram till första Wachoviabanken hade det slutat och vi gick dit för att fixa Camillas check. Krånglade sjukt mycket så vi åkte därifrån och visste inte vad vi skulle göra. Men det löste sig till slut på nästa Wachoviabank.

När vi nästan var framme vid Lake Compounce började det ösregna igen och åska så massa människor gick därifrån. Men vi skulle inte ge oss så vi gick in ändå och då slutade det och började inte regna igen förrän vi åkte hem!

Det bästa den dagen var den stora gungan som vi åkte! Ska ladda upp bilder på det så fort jag fått de av Camilla. Men det är en sådan sjukt härlig känsla! Att sitta fast i en sele och dras upp 55 meter med en lina och sedan bara ramla rakt ner med huvudet före!

Nu ska jag se om det är något bra på tv sedan kanske det blir lite bad i någon pool innan min sista italienskalektion! Sedan har jag mina 6.75 credits! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Camilla-special-uppväckning!!! ;)

Postat av: mamma

Grattis till poängen! Kram...

2009-07-28 @ 02:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback